Przejdź do treści Przejdź do stopki
Ogłoszenia

[Rekrutacja zamknięta] Rekrutacja na stanowisko administracyjne do biura CTK

[Rekrutacja zamknięta] Rekrutacja na stanowisko administracyjne do biura CTK

Informujemy, że Centrum Technologii Kosmicznych AGH poszukuje osoby na stanowisko administracyjne (do biura CTK)

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu ekonomii lub administracji),
  • umiejętności w zakresie administracji, w tym administracji finansowej,
  • wiedza z zakresu zagadnień PZP,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • umiejętność prowadzenia korespondencji (redagowanie tekstów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów),
  • zdolność koncepcyjnego i analitycznego myślenia,
  • dokładność, sumienność, terminowość i dobra organizacja pracy,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
  • zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Dodatkowymi atutami będą:

1) znajomość specyfiki zasad funkcjonowania uczelni i obowiązujących w nich procedur,
2) znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania uczelni, w tym finansowania projektów, zakupu i ewidencji aparatury oraz wyposażenia,
3) doświadczenie w pracy biurowej.

Do podstawowych obowiązków pracownika będzie należeć obsługa administracyjna CTK.

Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w tym przedłużenia na czas nieokreślony.

Zgłoszenie winno zawierać:

1) CV,
2) list motywacyjny,
3) dokumenty (kserokopie) poświadczające przebieg pracy zawodowej, wykształcenie, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje oraz ewentualne referencje.

Dokumenty należy przesłać na adres mailowy: ctk-hr@agh.edu.pl do 21.08.2024 r.

Link do pełnego komunikatu wraz z wymaganiami i zgodą do podpisania

Stopka